מסע זיכרון אישי בארבעה שלבים ליצירת סרט תיעודי משפחתי. תהליך תרפויטי מלווה בצוות הנחייה, קבוצת תמיכה, ליווי אישי, תוך גיבוש התוצר הסופי - סרט הנצחה.

תמר כותבת לאחיה מאיר זכריה ז"ל


תמר טלמור כותבת מכתב לאחיה

מאיר זכריה ז"ל  1953-1973 

40 שנה לא כתבתי לך.   היום אני מתיישבת לכתוב לך מכתב. בשנה האחרונה אני לא מפסיקה לדבר עליך ובדרך מסוימת אתך, דרך החברים, דרך עצמי.

40 שנה שתקתי.  ועכשיו אני מרגישה שיש לי המון לומר לך. עשיתי מסע במהלך השנה האחרונה, ואני רוצה לספר לך עליו.

כשאני שומעת מחבריך סיפורים וחוויות, אני יכולה כמעט לחוש אותך, לגעת בך, אתה כל-כך חי.

הערכה והערצה רבה יש להם כלפיך:  על השנינות, החוכמה, החריצות ,הרצינות, ומנגד החיוך שלא מש מהפנים.

אחד מחבריך בתיכון תיאר אותך:  "אנחנו היינו הכורים אתה היית היהלום"  אני מלאת גאווה לשמוע אותם.

כחוט השני עולה דמותך המיוחדת, הדומיננטית מהסיפורים ומהתיאורים בכל המפגשים שהיו לי.


היו לי מפגשים עם המשפחה,  עם אימא שסיפרה על ילדותך,  עם ציונה,  עם עדי, עם יפת,  עם חבי, עם שי,  עם לאה,  עם עדה,  ועם סמדי, כל אחד מהם נוצר בליבו זיכרון.

נפגשתי עם החברים מהשכונה, מהישיבה התיכונית, מהצבא,  חיילים, מפקדים.  המפגשים בחלקם מטלטלים ,כואבים ובחלקם אופטימיים ומשעשעים.

באמצעות המפגשים  ניסיתי להחיות את דמותך.  לשים זרקור. כיוונתי לעשות טוב מקווה שהצלחתי.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה