מסע זיכרון אישי בארבעה שלבים ליצירת סרט תיעודי משפחתי. תהליך תרפויטי מלווה בצוות הנחייה, קבוצת תמיכה, ליווי אישי, תוך גיבוש התוצר הסופי - סרט הנצחה.

ניצן שחר ז"ל


ניצן שחר (ז"ל)

ניצן שחר ז"ל
איך מבטאים געגועים? איך מציירים ים של געגועים לבן שכל כך אהבת? למעלה מ-25 שנים של געגועים שאינם פוסקים וזיכרונות מאותן שנים יפות, שהפאזל היה שלם. רצף של זיכרונות, שנות חייך שלפתע נקטעו ונותרנו רק עם הזיכרונות והגעגועים העזים.

הזיכרונות והתמונות גורמים לנו לחייך ואפילו לשמוח, איך אפשר שלא, למראה ילד יפיפה ושמנמן, תמיד שמח ומחייך, ואחר כך נער שלא מפסיק להתרוצץ ולארגן, והנה הגבר שלא נרתע מלקחת על עצמו אתגרים ומשימות ותמיד ברוח טובה וחיוך ביישני.

לבטח תשמח לשמוע איך במהלך השנים האחרונות, הפאזל המשפחתי שלנו עוטה נכדות יפיפיות ונכדים מקסימים וגם הם כבר מכירים את הדוד ניצן. למרות הצביטה בלב אפשר לומר שאנחנו מאושרים בדרכנו, מוזר לומר מאושרים כאשר הלב נצבט מגעגועים וחלקך בפאזל המשפחתי לעולם יהיה חסר.

אנחנו משתדלים להמשיך ואפילו מצליחים ללכד את המשפחה, לחגוג את כל ימי ההולדת, לטייל בארץ ובעולם ובעזרתה של אמא שאינה שוכחת דבר אנחנו מצליחים לשמוח, לחייך ובעיקר לאהוב.

ממך ניצן אנחנו שואבים את ההשראה והכוח לשמר את שמחת החיים ואת הקשר החם עם ידידים שמתייצבים בכל שנה לזכור ולעודד.

למעלה מ 25 שנה והזמן כאילו עומד מלכת, זוכרים כל דקה, כל שעה, איך בפתאומיות אכזרית הפכנו למשפחה שכולה. עד היום כאשר אנו עומדים  כאן מדי שבוע אנו פתאום שואלים את עצמנו מה אנו עושים כאן? מסדרים את הפרחים בצנצנת, משקים את העציצים, עומדים לידך ומפליגים במחשבות וזיכרונות .

ניצן, הפינה בחדר, תמונתך המחייכת, הזיכרונות הרבים ושמך השגור בפי הנכדים ימשיכו ללוות אותנו כל השנים.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה