מסע זיכרון אישי בארבעה שלבים ליצירת סרט תיעודי משפחתי. תהליך תרפויטי מלווה בצוות הנחייה, קבוצת תמיכה, ליווי אישי, תוך גיבוש התוצר הסופי - סרט הנצחה.

שלמה קרן ז"ל


שלמה קרן ז"ל

שלמה קרן ז"ל
בחודשים האחרונים מאז שהתחלנו להכין את הסרט עליך, אני מתגעגעת ועצובה יותר ויותר שאתה לא אתנו. איזה הפסד! בזכות המפגשים עם החברים המדהימים שלך, כנרת ואני לומדות להכיר אותך, לאהוב אותך ואת מי שהיית. אנחנו יודעות ומבינות עכשיו מה בעצם הפסדנו כשגדלנו בלעדיך.

אבא יקר שלנו, היית אדם יפה ומיוחד עם חוש הומור והמון חכמה. היית ילד מתוק ואהוב על ידי ההורים המקסימים שלך ואחותך היקרה, דודה אלישבע שלנו. החברים שגדלו אתך בתל אביב הקטנה, הקשיבו לך ואהבו אותך מאוד. 

אנחנו יודעות שמאוד אהבת את הארץ שלנו ואהבת לטייל בשבילי ישראל ברכיבה על אופניים. ולא נשכח כמובן את אהבתך המיוחדת לים, שאותה קבלת מאימא שלך, סבתא באבא שלנו ז"ל.

אבא יקר ואהוב שלנו, אנחנו, כנרת ואני, גדלנו עם המון סיפורים, תמונות ואהבה שמהולה בהערכה גדולה אלייך. תמיד ידענו שהיית טייס מעולה והגנת על המדינה שלנו. ידענו גם שמאוד העריכו אותך בחיל האוויר. אנחנו יודעות כמה אהבת את אמא ושהיית גאה בשתי בנותיך הקטנות.

אבא, אנחנו לומדות להכיר אותך בזכות המסע המופלא שעברנו תוך כדי עשיית הסרט. אנחנו אוהבות אותך וגאות להיות הבנות שלך.

3 תגובות:

  1. כתבתן יפה ומרגש.
    גאווה להיות הבנות שלו.

    השבמחק
  2. הערב, בסרטו עוצר הנשימה של אלון בן דוד, התוודעתי לגבורתו של סרן שלמה קרן , אשר השמיד 16 מטוסי אויב- טרם יצא למשימה הרת סכנות, ממנה לא שב. ליווינו את רעייתו , אשר שבה לבסיסי חיל האוויר - כדי לשחזר את התקופה המאושרת בחייה... נקרע הלב , גם אחרי 50 שנה, על לכתו של טייס ללא חת, אשר נשם אהבת הארץ- ונפל על הגנתה . יהי זכרו של סרן שלמה קרן ושל הנווט סרן אלכסנדר ענבר, ברוכים לעד.

    השבמחק
  3. יהי זכרו של שלמה קרן ברוך

    השבמחק