מסע זיכרון אישי בארבעה שלבים ליצירת סרט תיעודי משפחתי. תהליך תרפויטי מלווה בצוות הנחייה, קבוצת תמיכה, ליווי אישי, תוך גיבוש התוצר הסופי - סרט הנצחה.

דברי ניצן אביב על הפרוייקט

השכול והאובדן, לצערנו, במדינתנו הקטנה, כמעט ולא פסחו על שום משפחה. גם אם לא מקרבה ראשונה, אין משפחה בישראל שאינה מכירה מישהו ששכל את אחד או אחת מיקיריו במלחמות ישראל או פעולות האיבה. פרויקט "משפחות עורכות זיכרון", נולד כחלק מהפעילות הקהילתית אותה מעודדת ומקדמת מגוונים- מרכזים רב-תחומיים רמת השרון, לשתף ולפעול בקרב הקהילה כחלק מתרומתנו ופעילותנו בקהילה בה אנו חיים. שאיפתנו ומטרתנו, לעודד יוזמות אישיות של כלל התושבים. כחלק מזה נולד הפרויקט המרגש, שהחל מיוזמה של מספר תושבים, אחים ואחיות שכולים, ובמהרה הפך לפרויקט בעל עוצמה, חוזק ומשמעות, המשפיעים על העיר כולה.

ברצוני להודות ליוזמי הפרויקט, שלא רק עמלו וטרחו לקדם אותו בקרב הקהילה, אלא השתתפו בו בעצמם, יצרו והנציחו את סיפורם האישי הכואב והנצור בדרך כה מכבדת ומעוררת השראה.
תודה ליובל ליניק, רכז הטלוויזיה הקהילתית, שהשקיע שעות כה רבות בליווי משתתפי הפרויקט ובגיוס מתנדבים, אנשי מקצוע בכירים בתחום הצילום והעריכה, שהתנדבו ללוות את הפרויקט כולו.
תודה לציפי פילו, שיזמה את הפרויקט, הנציחה את סיפורה האישי ועודדה עוד רבים אחרים לקחת חלק בפרויקט ייחודי זה.
תודה גדולה לסניף יד לבנים ברמת השרון, לוועד הסניף והעומד בראשו, יוסי ברנע, שעזרו ותמכו בהרמת הפרויקט והנצחתו בערב הוקרה מרגש במיוחד.
תודה לאורלי פאר קפלן, מנהלת מגוונים גולן, שליוותה ותמכה בפרויקט לאורך כל הדרך.
תודה לעיריית רמת השרון, שנתנה את תמיכתה הרבה בפיתוח וקידום הפרויקט.
ואחרונים והחשובים ביותר- תודה לכל משתתפי הפרויקט, שאזרו את האומץ לצאת למסע רצוף זיכרונות וכאב.

אני מאמין, כי זו רק התחלתה של מסורת, שתאפשר לעוד הורים, בנים, רעיות ומקורבים לשכול, לקחת חלק בפרויקט חשוב זה, להנציח את יקיריהם ולשתף אותנו בכאב הטמון לעולם ועד בליבם.

ניצן אביב הוא מנכ"ל מגוונים  מרכזים רב תחומיים רמת השרון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה