מסע זיכרון אישי בארבעה שלבים ליצירת סרט תיעודי משפחתי. תהליך תרפויטי מלווה בצוות הנחייה, קבוצת תמיכה, ליווי אישי, תוך גיבוש התוצר הסופי - סרט הנצחה.

הלחנה


הלחנת טקסטים של הנופלים
מילים תמונות ומוסיקה מרכיבים את דמות הנופל בסרט, התגייסות בי"ס למוסיקה רימון למעשה הלחנת הטקסטים של הנופלים כשיר נושא הסרט, הינם מרכיב חשוב מרגש ועוצמתי.
 יהודה עדר נשיא בית הספר בראייתו את בית הספר כחלק מהקהילה וכמוסד תומך פעילויות למען הקהילה, רתם לפרויקט את מיטב הכוחות בבית הספר ובמשך שלושה חדשים הדריך ליווה והנחה את יואב ארבל וגליה בן סדון תלמידי בית הספר להלחנת הטקסטים
בפגישת ההיכרות עם המשפחות, בזכות החיבוק, הפשטות, והחם שהרעיפו יהודה יואב וגליה על המשפחות נוצר חיבור מיידי. הלחנים שנוצרו פרי כשרונם מהווים מקור התרגשות וחוויה משפחתית, תרומה משמעותית למסעם ולחווית התיקון שהמשפחות חוות בעקבות המסע שעברו, ובמימושה מהווה את אחד ממרכיבי תרומת הקהילה לפרויקט ולמשפחות.
היוצרים מבית-ספר רימון במהלך עבודת ההלחנה
 
עובדים על ההלחנה הסטודנטים גילה בן סדון ויואב  ארבל
עם  המורה המוסיקאי והמלחין  יהודה עדר
השמעת המוסיקה במהלך הטקס של סיום מחזור רביעי של המיזם
הקרנת מילות השירים שמלווים את הסרט בשעת ביצוע השיר בטקס סיום



 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה